Server PC Games Hardware zveřejnil rozhovor s Cesarem Stastnym z Treyarchu o PC verzi CoD: World at War. Z něj vyplynulo, že hra nebude podporovat DX10, ale pouze devátou verzi tohoto API. Ostatně, přečtěte si přeložený výňatek z rozhovoru:
PCGH: vnímáte z pohledu vývojáře DX10 jako mezník ve vývoji her?
Cesar Stastny, Treyarch: ne. Důvodem je, že žádná next-gen konzole, ani Xbox 360 od Microsoftu, toto API nepodporuje. Pro vývojáře Treyarchu nemá smysl pracovat s DX10, když jej konzole, narozdíl od DX9, nepodporují.
V rozhovoru jsou i další zajímavé informace. Například fakt, že CoD5 bude opět multiplatformově vyvíjenou hrou a na všech platformách (s výjimkou Wii) by měla vypadat totožně. Dozvěděli jsme se, že bychom se měli dočkat na počítačí s vícejádrovým procesorem a grafickou kartou na úrovni GeForce 8800 stejně kvalitního herního zážitku jako na next-gen konzolích.
Co se grafiky týče, dočkáme se se perfektní simulace vody a ohně, kdy se třeba voda bude dynamicky vlnit, bude v ní pěna a bude reagovat na ostatní objekty, dynamického listí, které reaguje na vítr a fyziky. U PC bude doporučen vícejádrový procesor, nicméně nebude samozřejmě nutně vyžadován.
Máte-li zájem, můžete si celý rozhovor v angličtině přečíst. Je v něm mnoho dalších zajímavostí, zejména co se technické stránky hry týče.