Překlad rozhovoru s Glenem Schofieldem o Call of Duty: WW2 – Nazi Zombies módu

Společnost Sledgehammer Games spolu s Activision dali světu první pohled na Call of Duty: WW2 – Nazi Zombies mód v San Diegu na festivalu Comic-Con minulý víkend. Součástí odhalení byla stylová upoutávka a detailní představení módu, včetně seznámení se z hlavními postavami příběhové linky. Nyní máme možnost promluvit si s Glenem Schofieldem, vývojářem a spoluzakladatelem Sledgehammer Games, který nám poskytl rozhovor.

Na odhalení Nazi Zombies módu čekáme v podstatě od první chvíle, co bylo ohlášeno Call of Duty: WW2. Co vlastně Nazi Zombies mód je?

Glen Schofield: „Samozřejmě uvidíte hru takovou jakou budte znát ze základní kampaně, ovšem značně obohacenou novými věcmi a zejména do hloubky vypracovaným příběhem. Bude to pro vás nevšední zážitek a zábava. Na samotném příběhu jsme strávili celých dva a půl roku práce!“

V jaké fázi vývoje hry Call of Duty: WW2 jste se rozhodli vložit do hry zombie mód?

Čekáme na příležitost vytvořit si svůj vlastní zombie mód pěknou řádku let. Předchozí Exo Zombies jsme vyvíjeli ve spolupráci se společností Raven Software a byla to skvělá spolupráce. První nápad o celém příběhu jsme měli poměrně brzy, při nashromažďování veškerých informací a focení lokací pro základní hru. Přečíst si celý rozhovor. Nezapomeňte, že za měsíc startuje uzavřená betaverze Call of Duty: WW2, kterou budou moci okusit jen ti, co mají předobjednáno.

Štítky: , | Rubriky: Call of Duty: WW2
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments