Tvorba map – vytvoření *.gsc souboru
Úvod
Gsc soubory jsou pro vaši mapu velice důležité. Udávají:
- Kdo je alies (spojenci) a kdo je axis (osa),
- Vzhled uniforem,
- Kdo v módu Search and Destroy útočí a kdo brání,
- jaká má v pozadí hrát hudba.
Postup
2
Vytvořte si nový *.txt soubor, který pojmenujte mp_[vasemapa].txt. (samozřejmě pokud mám mapu mp_fusekla, tak se txt soubor bude také jmenovat mp_fusekla.txt…)3
Do souboru vložte toto:
1
Vytvořte si ve složce „main
“ další složku – maps
a v ní adresář mp
main()
{
maps\mp\_load::main();
{
maps\mp\_load::main();
setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
// setCullFog(0, 16500, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
ambientPlay(„ambient_france“);
game[„allies“] = „american“;
game[„axis“] = „german“;
game[„attackers“] = „allies“;
game[„defenders“] = „axis“;
game[„american_soldiertype“] = „normandy“;
game[„german_soldiertype“] = „normandy“;
setCvar(„r_glowbloomintensity0“, „.25“);
setCvar(„r_glowbloomintensity1“, „.25“);
setcvar(„r_glowskybleedintensity0″,“.3″);
}
4
Soubor uložte a nezapomeňte ho přejmenovat na mp_vasemapa.gsc!!5
Allies (spojenci) mohou být: american , russian , british6
Typy uniforem mohou být: normandy , africa , Coats , Winterlight , Padded , Winterdark. Uniformy s kurzívou (a velkým písmenem :D) jsou pro němce a rusy v zimě.
Toť vše.:)