Tvorba map – gsc soubor - Návody

Tvorba map – vytvoření *.gsc souboru

Úvod
Gsc soubory jsou pro vaši mapu velice důležité. Udávají:

  • Kdo je alies (spojenci) a kdo je axis (osa),
  • Vzhled uniforem,
  • Kdo v módu Search and Destroy útočí a kdo brání,
  • jaká má v pozadí hrát hudba.

Postup
    1 Vytvořte si ve složce „main“ další složku – maps a v ní adresář mp
  • 2 Vytvořte si nový *.txt soubor, který pojmenujte mp_[vasemapa].txt. (samozřejmě pokud mám mapu mp_fusekla, tak se txt soubor bude také jmenovat mp_fusekla.txt…)
  • 3 Do souboru vložte toto:

    main()
    {
    maps\mp\_load::main();

    setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
    // setCullFog(0, 16500, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
    ambientPlay(„ambient_france“);

    game[„allies“] = „american“;
    game[„axis“] = „german“;
    game[„attackers“] = „allies“;
    game[„defenders“] = „axis“;
    game[„american_soldiertype“] = „normandy“;
    game[„german_soldiertype“] = „normandy“;

    setCvar(„r_glowbloomintensity0“, „.25“);
    setCvar(„r_glowbloomintensity1“, „.25“);
    setcvar(„r_glowskybleedintensity0″,“.3″);

    }


  • 4 Soubor uložte a nezapomeňte ho přejmenovat na mp_vasemapa.gsc!!
  • 5 Allies (spojenci) mohou být: american , russian , british
  • 6 Typy uniforem mohou být: normandy , africa , Coats , Winterlight , Padded , Winterdark. Uniformy s kurzívou (a velkým písmenem :D) jsou pro němce a rusy v zimě.

Toť vše.:)