Crinkz: Faith of the Fallen recenze - Recenze

Crinkz: Faith of the Fallen – recenze by Vinnie

Nedávno vyšlo nové fragmovie s názvem Crinkz: Faith of the Falle a myslím si, že tohle je jedno z mála, které si zaslouží podrobnější recenzi.

Intro:
Intro není nijak dlouhé, takže nenudí. Představuje nám hráče, společně s fragy a chytlavou muzikou, která nás správně naladí na chystanou podívanou. Vše je výborně zpracováno a děláno na timing. Autor si dal tu práci, aby vše sedělo do muziky. Intro není nijak nevšední ale rozhodně je dobře zpracované.

Fragpart:
Nuže, musím přiznat, že pod skořápkou se skrýval pekelný oříšek 🙂

Mě osobně vždy zajímala stránka spíše edittingu a moviemakingu, ale zde jsem snad poprvé musel smeknout nad tím, co hoši předváděli. Žádný nudný, opotřebovaný začátek, ani nic podobného. Hned jsme ve víru akce a nestačíme vše kolem pobírat. Jeden own za druhým, fragy, nad kterými zůstává rozum takřka stát a to vše doprovázeno návykovou punk-rockově laděnou muzikou. Jeden z nejlepších fragpartů, jaký jsem kdy viděl.

Quality:
Kvalita je jedním slovem úžasná. Nečekal jsem, že z .wmv kodeku je možné vytáhnout takovou kvalitu a zase jsem byl příjemně překvapen. Lesklé ostré kachličky na Carentanu, od oslnivého slunce rozžhavené střechy na Toujanu a realistický smoke s nádechem modré barvy. To vše se nám servíruje každou chvíli a i ony samy barvy jsou téměř dotažené k dokonalosti. Ovšem, že dokonalé být asi nemůžou, protože každý máme vkus jiný a každému se líbí jinak editované mapy. Mně se autor trefil do noty. K tomu všemu připočtěme vkusné bordery s měnícím se jménem hráče a máme tu opravdu vše, co si můžeme přát.

Music: Jak jsem již psal – muzika je punk-rockově laděná, těžce návyková, dobře se poslouchá a hlavně jde s rytmem movie. Vše působí adrenalinově svižně až do poslední sekundy. Je sice pravda, že soundtrack by se měl občas lišit v žánru, aby nebyl jednotvárný, ale to přece není pravidlo, že? Soundtracku nemám co vytknout.

Editting: Autor má už určitě nějaké ty zkušenosti za sebou, o tom bezpochyby – efekty pěkně sedí do hudby, nic není přehnané a je nám dopřáváno po částech. Žádné převratné revoluční kousky zde neuvidíme, ale celé movie je hodně závislé na timingu a celkovém časování, o což si v některých místech muzika přímo říká, avšak autor mohl více zapracovat. Vkusné okraje a kvalitu jsem už také výše zmínil, tak netřeba se opakovat 🙂 Toto je možná jediná část, kde jsem čekal více. Takto kvalitní movie si podle mě zaslouží více práce s efekty a inovacemi. Ale nic není dokonalé a to bychom možná chtěli už moc 🙂

Outro:
Zde je stará dobrá klasika s nějakými fragy a bílými titulky na pozadí s názvy písniček, autora, hráčů, apod. Nic nového, ale bohatě to stačí.

Overall:
Tak jak si tenhle 13ti minutový a 500MB macek stojí? Rozhodně patří k těm nejlepším movies, které zatím spatřily světlo CoD2 scény. Není v ničem revoluční, jak bylo třeba Dark Prophecy apod. Není ani v ničem nové. Ale po shlédnutí uznáte sami, že si s tímto videem dal autor spoustu práce a ještě dlouho vám některé fragy zůstanou v paměti 🙂 Nejsilnější část tedy je podle mě fragpart a nejslabší outro + trošku ohrané efekty. Ale movies se nedělají podle příruček a předešlých prací, ale pro celkový dojem po shlédnutí. Troufám si říci, že tohle movie je jedno z nejlepších, co zatím vyšly a stojí si u mě na prvních TOP 5.

Intro: 7.5/10
Fragpart: 9/10
Quality: 9/10