Face2Face movie – recenze - Recenze

Face2Face movie – recenze by Vinnie

Konečně vám mohu po krátké pauze představit další české movie, na kterém si tentokrát dal záležet YounGun z klanu eshoters. Podíval jsem se mu na zoubek a byl jsem víc než potěšen 🙂

INTRO:
Intro je jedna z nejtěžších částí každého fragmovie – člověk musí vymyslet něco originálního, aby se neopakoval a neznudil diváka hned ze začátku. V tomto případě se to autorovi podařilo tak z půlky. První část je dynamická, navozuje atmosféru, celkem se mi líbilo uvedení movie i průlet mapou, ale po chvíli se už neděje nic nového a bezmyšlenkovité průlety mapami nejspíše s nápadem ukázat nám, jak hra vlastně hra vypadá, je nejlepší kliknutím myši o kousek přetoči. Intro je tedy zajímavé, pěkně udělané, ale bez nápadu.

FRAGPART:
Z intra plynule přecházíme do hlavní části, kterou je samozřejmě fragpart. Tady je dle mého nejslabší stránka jinak výborného videa. Fragy se odehrávají z většiny případů proti neznámým klanům a neuvidíme až na výjimky nic, co by nám utrhlo kus z plic. Občas je tu nějaká pěkná akce, ale tu hned vystřídá „průměrný“ frag. Možná jste zvyklí na něco jiného, ale mýma očima jsou fragy obyčejné a čekal bych ve fragmovie lepší kousky. Možná to je tím, že autor sbíral fragy v krátkém časovém intervalu. Plus dávám za to, že tohle je první video, kde jsem viděl fragy z neoficiálních map, což určitě některé potěší.

MUSIC:
Soundtrack – věc, která se nedá hodnotit moc objektivně, ale pokusím se o to. Autor je asi velký fanoušek Linkin Parku, protože celý soundtrack se skládá pouze od nich. Dalo by se říci, že vsadil na divokou kartu… a vyšlo mu to! Hudba k videu sedí skvěle a vůbec nevadí, že je celá od jednoho autora a je jednotvárná. Mně k movie naprosto sedla a nemám vůči ní žádné výhrady, snad jen příště zapracovat na lepším timingu, který se u tohoto žánru hudby určitě očekává.

QUALITY:
Kvalita videa k poměru jeho velikosti je dobrá, pro můj vkus však mohlo být rozlišení wide, ale stará dobrá klasika 800×600 svůj účel splňuje. Trošku mi vadil ten nápis nahoře Face2Face, který odpoutával pozornost od videa. Decentní barvy do tmy křiky nevydávají, ale také neurazí. Na to, že je to autorovo první movie, musím říct, že se mu pravdu povedl editting a efekty. Během celých čtrnácti minut jsemse nenudil a to je u mě co říct.

OVERALL:
Sečteno a podtrženo – máme tu opravdu povedený kousek, který se nemá za co stydět. Nejlepší složkou je určitě editting, hudba a celkový dojem. Na druhou stranu fragy opravdu za moc nestojí. Mně se movie hodně líbiloa myslím si, že je na české scéně jedno z těch mála, které stojí za to si stáhnout, a které mají co nabídnout. Poučí-li se autor z malých chybiček, můžeme se příště těšit na opravdovou pecku 🙂

Intro: 5/10
Fragpart: 7/10
Music: 9/10