Frag of the Heroes – recenze - Recenze

Frag of the Heroes – recenze by Vinnie

Stalo se to, čeho jsem se bál. Máme tu další, jak já říkám, „low-end“ pokus o fragmovie. Proč tak kriticky na začátek? Už název v angličtině mě zastavil a donutil se zamyslet, zda tím autor nemyslel „fragy hrdinů“ a zapomněl napsat „Frags“, anebo, jestli to je naschvál 🙂

Movie má poněkud jednoduché intro a to průletem na mapě Toujane s DX 7, našim oblíbeným a tolik milovaným nápisem fraps.com, a obrovsky vysokou hodnotou gammy, což až skoro pálí oči.

Autor se zřejmě snažil napodobit spostu známých movies, protože po nudném intru následuje něco, čemuž jsem se trošku zasmál. Co že to bylo? Do obrazu se nascrollujou modré bordery s nápisem „Frag of the heroes“ a dole s nápisem mapy, a společně s hudbou „Blood is Pumping“ nám to samozřejmě vůbec nic neříká 🙂 Každý, kdo viděl Decerto, si jen poklepe na čelo a řekne si, jestli autor má trochu originality a nebo jestli umí jen kopírovat.

A to jsem ještě nezmínil soundtrack, který střídá muziku za muzikou častěji, než známý DJ diskotékového podsvětí a z toho nejméně 50% je ohraná muzika z předešlých fragmovies. (3 písničky jsem měl sám v movies, tak posuďtě sami, kolik dalšího tu toho ještě je – kousek).

Fragpart jako takový neobsahuje nejhorší fragy a akce, ale obsahuje až moc slow-motionu a to už časem nudí a odvádí pozornost. Kvalita je „frapsová“ a movie je až moc světlé, ale na Fraps to ujde, řekl bych, vezmeme-li v úvahu velikost. Tudíž editting nezaostává tolik jako ostatní aspekty movie. Efektů se moc nedočkáme, až na zmiňovaný slow-mo, který spíše vadí, než libuje. Na závěr se nám objeví obyčejné titulky na černém pozadí a výtvoru je konec.

Ač to říkám nerad, a mnohým to může vyznít až moc kritické a ode mne arogantní, říkám stále a pořád to samé. Takových videí je na české scéně mnoho a mnoho, avšak do „Fragmovies“ s velkým „F“ mají ještě daleko. Každý začíná a „Frag of the heroes“ je jen další „Béčkový“ šlágr, který kromě audiostopy nemá prakticky co nabídnout a nepobavíte se u něj. Nezbývá mi, než popřát autorovi štěstí do budoucna a movie ohodnotit tak, jak si v mých očích zaslouží.

Intro: 3/10
Fragpart: 5/10
Efekty: 4/10