Gone Pubbin - Recenze

Gone Pubbin – recenze by Vinnie

Můj dobrý kamarád mi nedávno zaslal svůj počin v moviemakingu, a tak jsem si říkal, že se s vámi o něj podělím 🙂

Řekl bych, že se nejedná ani o „low-end“, ani „high-end“ movie, ale tak něco uprostřed. Jelikož je movie z publicu, konkrétně z GameParku, tak se můžete těšit na povedené, místy až komické akce, a rozhodně stojí za stáhnutí i přes to, že je točené Frapsem. Žádný nápis fraps.com ani nic jiného nečekejte, buďte v klidu, protože se jedná o slušné rozlišení a vše je DX9 a na plné detaily, autor si to může dovolit 🙂

Intro je poměrně krátké a dá se říci, že pouze představuje název movie a prostřih jednou akcí. Posléze následuje hlavní část s fragy a musím podotknout, že pěknými, místy obyčejnými, ale to vidíme ve všech movies. Kvalita obrazu je na Fraps velice slušná, být to cl_avidemo, sám bych byl zvědav, jak by to dopadlo. Barvy jsou spíše tmavě laděné do kontrastu, což se krásně hodí k „trash-metalové“ muzice od mé nejoblíbenější kapely „In Flames“. Video disponuje pěknou řádkou efektů, ale všechny jsou pouze z Vegasu, takže je už zřejmě znáte. Možná by jich méně tentokrát neškodilo.

Celkově video působí takovým smíšeným dojmem – nevýhodou je, že je z publicu a točené Frapsem, na druhou stranu in-game sound obsahuje, má celkem dobrou kvalitu a barvy, místy pěkné fragy a slušný editting. Pokud autor příště bude mít víc času na tvorbu, zahodí Fraps ke starým krámům ve skříni, a bude vybírat pečlivěji, mohli bychom se dočkat slušného movie, protože autor má talent a je to zde vidět, originální tvorba a editting jsou na jeho, podotýkám PRVNÍ movie, velmi slušné. Mě se movie líbilo, protože mě donutilo se koukat do konce a vůbec mě nenudilo, ať už muzikou nebo efekty.

Hodnocení: 6/10

Vinnie

guest