Hand of Destiny – recenze by Vinnie - Recenze

Hand of Destiny – recenze by Vinnie

Tento něco málo přes tří minutový kousek by vás mohl zaujmout především fragy a hudbou. Určitě patří mezi ty povedenější, nad kterými si autoři nechávají trochu záležet. Jak tedy dopadlo ve zkoušce ohněm?

Intro:
Řekl bych, že je pojaté trochu jinak, ale zase se nedočkáme ničeho originálnějšího, než pohledu na všemi známé mapy s přidanými efekty a titulky. Jako bychom za ta léta ty mapy ještě neznali nazpaměť, že je nám pořád tvůrci movies musí ukazovat zas a znova 🙂 Stereotypem teda intro opravdu přetéká, ale není tak dlouhé, aby nudilo, a muzika je na druhou stranu hodně atmosférická.

Fragpart:
Hlavní část movie je položena spíše do stylu zaběhlé klasiky s chaotickou muzikou a náhodnými fragy. Fragů se dočkáme, řekl bych, že solidních. Určitě je za co stát a fragpart se autorovi povedl, neškodilo by ovšem více originality a pohrát si s efekty.

Quality:
Kvalita obrazu je na rozlišení 1024×768 libová, a i barvy nejsou všední, ale co mne zamrzelo je, že obraz se jako kdyby chvílemi seká a není plynulý. Nevím, zda je to cl_avidemo hodnota, nebo mými kodeky, netroufám si to kritizovat takhle globálně na základě pár názorů, ale i s lidé, se kterými jsem se bavil, dosahovali stejných problémů. Asi na tom něco bude, škodí to celkové podívané a dojmu, ale kvalita obrazu je na úrovni a je škoda, že si autor nevyhrál s ostatními aspekty movie.

Music:
Dle mne nejsilnější část movie. Intrem počínaje s tajemnou muzikou, kterou jsem tuším ještě neslyšel, a hlavní chod je chaoticky řezán rockovou kytarou. Zde se autor trefil do mé noty úplně přesně 🙂 Nářez v podání skupiny „Bullet for my Valentine“ je sice hodně těžká muzika na timing, ale nepamatuji si CoD2 fragmovie, kde by byla použita a přijde mi, že perfektně sedí k temnějšímu obrazu a barvám movie. Toto oceňuji.

Editting:
Vše bylo zhruba zmíněno výše, synchro a timing nulový, efekty skoro žádné, sekaný obraz. Určitě nejslabší stránka videa. Nepřináší nic nového, a ani nic od samotného autora, co by sám do movie zaimponoval.

Efekty:
Až na něco málo v intru si troufám říci, že skandál… nic, co by zpestřilo podívanou, ani sebemenší pokus o něco chytlavého – až na jednu věc, a tou je 3D kulka. Dle mého názoru, kdo umí vyrenderovat v 3Ds Maxu 3D náboj, tak levou zadní svede spoustu věcí. Takže možná byl autor líný, nebo chtěl zapůsobit heslem “v jednoduchosti je síla“, každopádně je to nemastné a neslané.

Overall:
Průměrný kousek, který má stále co zlepšovat a očividně trpí kontrastem, který je v podobě nevyváženosti. Jedna věc je na jedničku, jiná stojí za starou belu. Takhle jednoduše bych jej zhodnotil já. Určitě je to jedno z lepších a pokročilejších movie, ale působí dojmem, jako by jej někdo dělal podle návodu a nic sám ze sebe do něj nevložil. Nejlepší je zřejmě hudba, fragy a kvalita. Zbytek, který je vlastně základ tvorby movie, což je ORIGINALITA, zde chybí. Věru škoda.

Intro: 6/10
Fragpart: 7.5/10
Quality: 8/10