Další české recenze – Hrej a BonusWeb

Známý server Hrej.cz dnes zveřejnil recenzi na Call of Duty 4: Modern Warfare, kterou napsal Lukáš Bryksa.

Ten hru ohodnotil skvělým hodnocením 9/10, které zdůvodňuje: „Úchvatnou variabilitu misí ještě podtrhává skvěle časově a graficky navržené prostředí. Mise často netrvají více než deset, patnáct minut, takže v žádném případě nehrozí stereotyp z dlouhých potyček na stejném místě. A pokud by i toto nestačilo, autoři si připravili obdivuhodné množství nejrůznějších lokací od interiéru nákladní lodě, přes husté lesy, louky, nepřátelské základny, uličky města, budovy, farmy a obsazené kopce aý k hlubokým údolím či podzemním střediskům a bunkrům.„.

Avšak ani BonusWeb nezůstal pozadu a vydal recenzi dvou autorů – Davida Sillmena a Michala Maliarova – od kterých hra dostala 90%.

Zvláště si pochvalují atmosféru: „Co ale dělá z CoD4 vrcholně atmosférickou podívanou je skvěle využité audiovizuální zpracování. Rozhodně se nejedná o dnešní špičku a na trhu najdete hned několik vyloženě hezčích her. Grafika v CoD4 ale především připravuje základnu pro zážitek, který dostanete ze hry jako celku. Čím déle budete hrát, tím více si začnete všímat detailů, které dělají z hezké hry hru ohromující. Modely postav jsou vynikající a tak ostré textury v mnohých jiných hrách nenajdete. Potěší taktéž bloom efekt při použití mířidel či jemný kouř. O modelech zbraní či vybavení vašich kolegů ani nemluvě. Při průchodu města Pripjat poblíž Černobylu vás mnohdy zamrazí v zádech a i Stalker by se mohl stydět. Po vzhledové stránce CoD4 povedlo.„.

Štítky: | Rubriky: Call of Duty 4: Modern Warfare
guest