Herní server Tiscali Games pro vás připravil dojmy z multiplayeru Call of Duty: World at War. Autorem článku je Warlock, který má s psaním mnohaleté zkušenosti, což je zárukou velice kvalitního čtení. Kromě výtky patřící omezenému prostoru pro tanky se multiplayer dočkal samé chvály, což je v dnešní době skoro zázrak.
„Tak jako je v podobných MP akcí na „publicu“ pravidlem, hodně záleží na počtu hráčů na daném serveru a od toho se odvíjí styl hry, jenž nemusí sednout každému. Pokud se na serveru nacházelo okolo deseti hráčů na obou stranách, šlo už o celkem slušná jatka, kdy nebyl čas se někde krýt a zrovna tak bylo vždy na koho střílet. Jakmile počet hráčů překročil pětadvacet, bylo radno server opustit, protože trojice zdejších map byla natolik malá, že váš klidně mohl někdo třikrát za sebou hnedka po oživení (respawnu) odpravit.„
Celý článek čtěte na Tiscali Games.