Nové info o AI

Americký herní server IGN zveřejnil dojmy z nové X-Box 360 prezentace, přesněji z jednoho nového levelu. Zveřejnili pár detailů ohledně nepřátelské umělé inteligence. Nepřátelé se vás budou snažit obklíčit, házet na vás granáty, utíkat od vámi nebo spoluhráčova hozeného granátu a také poznají, zda na ně zbraní míříte na hlavu či na méně zranitelné části těla a podle toho jednají. Rozhodně nechybí převzetí kulometu po zemřelém kolegovi. Ovšem nejvíce je zaujala vlastnost, kdy nepřítel spadne na zem a chvíli se nehýbe. Musíte si dávat pozor, protože i když má ležící nepřátel odhozenou zbraň, může stále žít. Například vytáhne záložní pistoli a může vás chtít z posledních sil zabít. Novinkou je i útěk nepřátel, když je pronásledujete v budovách a může se vám snadno stát, že si na vás někde za dveřmi počkají a začnou po vás střílet.


Mimo podrobností o AI také napsali, že ve verzi pro X-Box 360 bude multiplayer pro 16 hráčů, budou módy CTF, Search & Destroy, DeathMatch, Team Deathmatch a Headquaters, kde budete muset udržet nějakou z budou bud nátlakem nepřátel. Na jedné konzoli budou moci hrát 4 hráči ve split-screenu (rychlostí 30 FPS). Nakonec je zajímavá i rychlost spouštení, kdy konzole nahraje jeden level za méně než 6 sekund.

Štítky: | Rubriky: Call of Duty 2
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments