Rozhovor s Matrixem T o War of Bridge

Máme pro vás exklusivní rozhovor s Matrixem T, šéfem projektu renderovaného filmu War of Bridge. Na filmu se pracuje již delší dobu, a je velice očekávaný.

Kolik lidí na War of Bridge pracuje?
Na movie pracuje osm lidí, zpočátku na něm pracovali úplně jiní lidé, ale časem se to proházelo a řekl bych, že se náš tým zvětšil. Pracují na něm podlě mě už docela slušní grafici, a bez nich by to nešlo 🙂

O čem movie bude?
Film pojednává o Mikovi, veliteli roty E, kterému zavolá britský generál o účasti na bitvě o most. Mike o bitvě moc neví, a jen poslechne rozkaz. Celý film vypadá zezačátku velice jasný a bez zápletky. Na konci všek Mike zjistí něco velice překvapivého, co by nikdo nečekal. Víc nechci prozradit, jen napovím, že zjistí informace o tom, že bitva nebyla tak obyčejná a jak se zdá, peníze měli ve válce větší cenu, než životy vojáků.

Jaké budou formy distribuce?
Jako první by se mohla uspořádat premiéra v jedné pražské škole – ještě není jasné, zda s poplatkem, a ani to, zda nám to vůbec povolí. Jasné však je, že si tam užijete film jako první a v té nejvyšší kvalitě. Jako další by mohl být v červnu na Moviemaker War Boss v Bratislavě, kde budeme zastupovat Illusion Pictures. A potom bychom se rádi zúčastnili ANIfestu a mezitím by mohla být i na DVD za cenu cca 100,- CZK + poštovné. Část filmu bude samozřejmě ke stažení na partnerských webech.


Jak dlouhý film bude?
Toto ještě nevím jistě – scénář, který jsem zatím udělal nedokážu převést na minuty, ale rozhodně počítám s 20-30 minutami. Pokud bude render hodně časově náročný, bude trvat 20 minut, pokud bychom stíhali, tak 30 minut.

Kdy se ho dočkáme?
Doufali jsme, že v lednu, ale to už bohužel asi nestihneme. Další termín bude na jaře (abychom stihli Moviemaker War Boss), který doufejme stihneme.

My jen dodáme, že se film bude odehrávat ve druhé světové válce, a že kvalita dabingu by měla být velmi vysoká. Chcete-li vidět trailer, mrkněte do jedné starší novinky.

Štítky: | Rubriky: Call of Duty 2
guest

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments