Server Play.tm udělal rozhovor s Richem Farrellym a Noahem Hellerem z Treyarchu. Dozvěděli jsme se, že se na hře pracuje již od listopadu roku 2006, multiplayer bude založen na zkušenostech (XP), a že se máme těšit na zbrusu nové zpracování druhé světové války.
Pro vaše pohodlí jsme kousek rozhovoru přeložili:
Pánové, proč se chcete vrátit zpět do druhé světové války, když CoD4 bylo tak úspěšné?
No, popravdě se nevracíme zpět do té „samé“ druhé světové války. Pro Call of Duty: World at War uděláme tak trochu jinou válku, reálnou. Chceme vytvořit nejlepší akční hru z druhé světové války, a tento konflikt zpracujeme úplně jinak, než kdokoliv předtím, což je jistě vidět i ze screenshotů a videí. Atmosféra bude vážnější a intenzivnější. Navíc narazíte na bitvy v Pacifiku, které ještě nikdy nebyly zpracovány. To nám otevírá cestu k novým herním možnostem. Japonské jednotky, partyzánské taktiky – tyto prvky jsem ještě v žádném Call of Duty neviděl.
Ovládáte-li dobře anglický jazyk, můžete si zbytek rozhovoru přečíst na Play.tm.