Tiscali Games si vyzkoušela na vlastní kůži hratelnou demoverzi Call of Duty 4: Modern Warfare a sepsala o tom dojmy z hraní.
Misi v nočním městě sice každý zná ze starších trailerů, ale v demu ze čtvrtka jsem si ji vyzkoušel na všechny čtyři obtížnosti (včetně optimistické „you will not survive“) a nafoukl tak její zhruba čtvrthodinovou délku na několikanásobek. Ještě před samotným hraním jsem strávil čas ve strohém menu, podbarveném vynikající hudbou hollywoodského filmového skladatele Harry Gregsona-Williamse (filmy Skála či Narnia). Hudba je opravdu na úrovni nejnovějších amerických velkofilmů, melodicky úsporná (žádný přehnaný patos), ale každý nástroj řeže do uší nějakou elektronickou úpravou. Prostě dokonalá hudba pro drsný akční thriller. V menu jsem se zdržel také kvůli obhlídce všech dostupných nastavení grafiky. Obsahuje řadu moderních prvků, od nepostradatelných soft-shadows nebo anti-aliasingu až po relativně nové vychytávky typu depth of field.
Autorovi dojmů, tedy Martinu Zavřelovi se COD4 velmi líbila a tvrdí, že zážitky z hraní jsou přesně takové jaké čekal, moderní zbraně s vyšší kadencí a účinností dodávají hře dvojitou dávku.
- Celý článek naleznete zde